BAKIM VE DESTEK HİZMETLERİ

     

SAP projesinin tamamlanması ve canlı geçişi ile birlikte firma eski uygulamalarını geride bırakarak yepyeni bir sisteme geçiş yapar.

Bu yeni dünyada genel olarak aşağıdaki noktalarda danışmanlık desteğine ihtiyaç duyulmaktadır;

  • Canlı sistemde meydana gelebilecek hataların çözülmesi
  • Zaman içerisinde firmanın mevcut iş yelpazesine eklenen yeni süreçlerin SAP sisteminde kurgulanması ve devreye alınması
  • Kullanıcıların hayatlarını kolaylaştıracak yeni fikirlerin SAP sisteminde hayata geçirilmesi
  • Mevcut süreçlerde ve programlarda meydana gelebilecek değişiklik talepleri

Lupe Danışmanlık olarak bakım destek süreçlerini ticket sistemimiz ile online olarak takip etmekte ve müşterilerimizle SLA (Service Level Agreement) seviyesinde destek sağlayabilmekteyiz.
Ayrıca yine Bakım ve Destek müşterilerimize atadığımız müşteri yöneticilerimiz firmalarla haftalık düzenli toplantılar yaparak ticket durumlarını ve yeni ihtiyaçları düzenli olarak değerlendirmekte ve süreci sorunsuz bir şekilde ilerlemesini sağlamaktadır.

Bunların dışında SAP, ürün ailesini sürekli olarak genişletmekte ve yeni çözümler yeni yaklaşımlar üretmektedir. Bu bağlamda müşterilerimizi yeniliklerden haberdar etmek ve günceli yakalamalarını sağlamak için gerekli olan teknoloji danışmanlığını da yine Bakım ve Destek kapsamında ücretsiz olarak sunmaktayız.

Detaylar için bizi her zaman arayabilirsiniz +90 312 219 52 30

"AYRINTILI BİLGİ İSTEYİN" size özel çözümlerimizi sunalım!